Fake Smile
Tolong aku pls
Tuesday 15 October 2013 | 10:05 | 0 comments
hai guys! how been doing? k assalamulaikum semua .

tatau nak tulis apa but i really need your opinions guys and pls help me . actually mesti semua orang tatau status aku right now. okay kali nie, aku nak make it clear biar korang paham situasi aku. aku single tapi hati aku dah dimiliki oleh seseorang . mesti korg tahu sapa org tu *kalau korg kaki stalk* haha hmmmm dah 6 bulan . tapi aku still takboleh nak lupakan dia . apa patut aku buat? aku yakin sangat dia sayangkan aku sebab dia pun still single sampai skrg and takde try nak kenal dengan sesiapa pun. 

cter dia mcm nie, everythings was perfect till it been screw by me. aku ada buat kesalahan dan aku rasa dia takdapat terima and after that, semuanya berubah . tiap kali bergaduh, pasti akan menggunkit pasal nie. aku dah try nak fix everything tapi kdg2 makin teruk, worst! aku tahu aku salah, aku tatau nak buat apa dah. hm aku sangat-sangat sayang kan dia plus rindu dia weh.

kteowg tak pernah couple or declare couple or apa-apa lah. tapi cukuplah dia tahu aku sayang dia and dia sayang aku. seriusly, banyak benda kteowg share sama-sama! korang bayangkan, kteowg satu tempt belajar, kediaman kteowg pun dekat . so kalau pergi makan, confirm akan terserempak. mcm mana weh aku nak hidup kalau setiap masa ada bayangan dia . aku rindu dia sangat-sangat tapi aku takut sgt nak beritahu. aku dah try nak lupakan dia but in the end, aku akan cari dia jugak. aku dpt rasakan dia sayang aku. aku pasti! 

dah 6 bulan dah tapi kteowg tak pernah aman. kadang dah baik tapi lepastu gaduh ............. lamalah, kadang sampai seminggu. aku selalu tunggu dia. aku harap dia tahu tuuuu. orang pernah cakap dengan aku "kalau kau betul nakkan dia dpatkan dia!" yes, aku nak dia! aku harap dia tak lupa kenangan kteowg. semua benda dia bagi aku, aku still simpan lagi. baju dia, kdg hampir tiap malam aku pakai. benda yg paling sedih bila nak tidur, the moment when you can't close your eyes bcs keep thinking abt that guy! and bila kennagan-kenagan semua bermain di minda, rasa mcm nak nangis sebab kau tahu benda tu semua takkan berlaku lagi. and i am end up cryng till fall asleep. 

bila bangun pagi, benda yg aku akan chek adalah fone, nak tgok ada text drpd dia ke tak. aku tahu, dia takan text aku but aku still berharap. berharap yg dia akan rasa apa yg aku rasa . perit tau rindukan someone nie. aku rindu dia tapi dia belum tahu rindukan aku ke tak, malah ade ke dia terfikir pasal aku? hm


dah lah, aku tatau nak type apadahh ........................................ tolong aku? patut aku terus mengharap or move on? pls 
♥ Follow | Dashboard