Fake Smile
Sending abang to KLIA
Thursday 24 October 2013 | 10:24 | 0 comments
Assalamualaikum semua! and once again big applause for my blog for the newskin background. cute isn't? setelah berasa bosan dengan background yg lama, aku telah mangambil langkah yg berani utk menukar sendiri. cehh selama nie ada orang tolong, but this time, aku buat sendiri. so macam kejayaan besar utk diri aku sebenarnya! haha *tepuk kuat*

dah diam, tak payah tepuk lebih-lebih. so kali nie, takde benda sebenarnya. aku baru balik dari hantar abang ipar dekat KLIA. dia pergi colombia for 2 month. lamaa gila kan? haha kesian akk aku. mesti dia akan rindu gilaaa dekat suami dia. alaa, not big deal lah kan, sekarang zaman dah berubah. tak macam dulu. sekarang kita boleh guna macam-macam utk connect each other like skype. tapi still have different. kene sabarlah kan, pejam celik pejam celik sekejap je 2 bulan tu. *sedapkan hati*


so aku sampai dekat KLIA dlm kol 6 kot. then excited lah jugak sebab this is for second time aku p KLIA. haha k jangan gelakkan aku eh? first time dulu masa rombongan sekolah kot. im not pretty sure but yelah kot. cam pelik je rombongan sekolah darjah 6 p KLIA????? hahahahha aku tak berapa nak ingat lah. so apa lagi, semua tempat aku terjah. Aku jalan sensorg tauuu. ingat tak berani ke? haha but for sure, aku rasa aku mcm nak mengambara. merantau. pergi teempat jauh-jauh. survive hidup sendiri. cewahhh, berangan smpai ke tahap tu.............................. aku nak sangat bakal suami aku suka berjalan mcm aku jugak! haha amin!!! :D

so dalam kol 8.15 aku pun bergerak balik dengan akk aku. guess what? aku yg kene drive dari KLIA sampai sg buloh. jauhhhhhhhhhhhh kot -.- tapi nak buat mcm mana, akk aku kene jaga bby dia yg kecik tu. aku nie takde lah pro sangat drive tapi boleh lah kot. but for first time aku drive jauh. emmm jauh ke? ehhhh pada aku jauhh tau! perempuan macam aku nie kan penakut plus aku ada nightmare pasal kt jalan raya. *kembali ke masa lampau* actually, dulu aku pernah excident! tak lah teruk sangat tapi hampir 2 weeks jugak aku dapat cuti. takbolehh jalan siot. jalan pun sikit2 kene papah. luka dekat lutut and untill now lutut aku ada parut. hahahaa burukkkkkk daahhhh =.=

so bila aku drive, aku asyik terbayang excident tu. hm so macam, aku kene kerapkan drive so that i can overcome my trauma lah kan. sedih kan cter gua? haha tahuuuuuu :p and masa perjalnan tu, akk aku salah bagi direction, so aku salah masuk jalan. pastu dia boleh mengamuk pulak sebab kteowg sesat kat mana entah. aku bengang gila! dia nak tengking-tengking aku pehal. perghh! mase tu memang sabar aku dah kemuncak tapi aku boleh diam lagi. so aku pun diam malas nak gaduh dalam kereta. 

but 20 minutes later aku dah okay dahh. memang geram tu aku simpan diam-diam je. aku kenal sgt perangai akk aku. so macam malas nak bergaduh. kang tak memasal lain jadi kang. sabar kan aku nie? haha tahuuuuu. sebab perangai aku nie lah, amier selalu marah aku. dia cakap sampai bila nak bersabar dengan org. kadang kita kene lawan. amier selalu nasihat aku mcm nie. hahhaha tapi aku ..................... susah nak ubah. em rindu pulak dekat amier bengong tu. apaaa cter dia huh? sihat ke tak? hahahaa dah start dahhh jiwang aku. 

dah lah malas nak membebel lama-lama. aku nak sambung tengok cter running man! haha you guys patut tengok running man nie. serius lah, best dohhhh! plus korg mesti gelak tergolek kalau tengok sebab berdekah. memang lawak! *promote running man* babaii guys. night! xoxo

♥ Follow | Dashboard