Fake Smile
.................
Wednesday 23 October 2013 | 12:26 | 0 comments
Assalamulaikum semua dan selamat pagi. sooo korang semua dah tidur ke? haha okay sorry gangu. bangun lah! bangun lah *tarik selimut* teman aku. actually, sejak cuti nie rutin seharian aku dah berubah. kalau aku tak tidur, mesti aku tengok running man. hmmm bosannya hidup macam nie. text? oncall? hahaha memang tak lah. takde sapa aku nak contact. bis aku malas nak on sebab takde sape aku nak whatsapp. co macam berbazir, better aku buang je phone tu. lol ayat touching.

takde benda pun aku nak share kat entry kali nie. tapi .............................. amier dah jumpa prempuan lain. haha dia dah bahagia dengan perempuan tu, aku hanya mampu doakan dia. tengok dia happy! takkan aku nek rebut amier pulak dari perempuan tu. 'sayang tak semestinya mesti memiliki' . ehh cop, rasanya macam dah banyak kali aku ulang-ulang frasa ayat tu. puih! haha tapi betul lah, apa yg terbaik sekarang nie doakan kebahagiaan dia.

hey farah, tolong jaga amier baik-baik eh? dia tu nakal tapi hati dia baik. dia tu ego sangat tapi sebenarnya, dia tak maksudkan pun buat mcm tu. dia tu agak kasar tapi kau akan nampak lembut dia dlm diam. dia tunjuk sayang dia dengan cara lain. even dia tak pernah kata dia sayang kau , tapi kau mesti paham dengan perbuatan dia. kau kene selalu ingatkan dia solat. aku tahu hanya kau seorang yang boleh mengubah dia :') amier nie kan, kau takkan jangka dia kan buat benda sweet2 sebab dia akan try utk sembuyikan. haha but he always being sweet to me evendo cara dia kasar. tapi tu yg buat aku madly in love with him. 


hahahahaaha, dah lah farah, kau jangan risau. aku takkan rampas dia. kalau memang jodoh kau dengan dia, aku rela :) cuma, tolong jaga dia baik-baik eh. siap kauu kalau mainkan perasaan dia. aku tahu kau takkan buat mcm tu kan? aku tahu kau pun sayang dia. aku cuma nak orang yang aku sayang bahagia evendo bukan aku yg bersama dia. aku tahu kau boleh bahagiakan dia!!!!!!!!!!!!!!!!! *jerit* kau takkan rugi bersama amier, percayalah cakap aku. dia memang ego, tapi ego dia akan runtuh bila dia jumpa org yg dia sayang. so terang-teranglah aku bukan orangnya. 


nak buat mcm mana, cinta takboleh dipaksa. tapi kali nie ..................................................... enttah lah, aku takut dah nak kenal dengan orang lain. aku takut nak kenal dengan stranger. aku takut, kene luka lagi. sebab cintakan orang yang tak pernah cintakan kita nie sakit. sakit sangat. sampai kau tatau nak terangkann macam mana. tiap hari kau berharap .........................

ehh dah lah, hari-hari nak buat episode sedih pun takboleh jugak! kahkahkah cuba happy sikit. aku yakin, Allah dah tentukan yg terbaik utk aku. cuma masanya belum tiba lagi.  wahhhh ayat gua, meletop gitu!
dear amier, jaga diri awak kat luar sana. eya sentiasa doakan awk hidup bahagia, jumpa jodoh yg baik. jgn lupa doakan utk eya sekali. babai amier xo


p/s : sejak kebelanjangan nie gua asyik lapar je. mungkin stress agaknya! haha tak sabar nak tahu result sem 3. permudahkanlah segalanya ya Allah. amin :)  xoxo)


♥ Follow | Dashboard