Fake Smile
biarlah apa orang nak cakap -.-
Sunday 27 October 2013 | 08:17 | 0 comments
assalamualaikum semua! selamat malam. dah makan? dah mandi? dah solat isyak? haaaa banyak betul aku nak tanya. soooo ................................... nak cter pasal apa? -.-

korang pernah rasa tak apa yang aku rasa? i mean, kita tweet banyak-banyak kat twitter especially masa tgh sedih gilaaa sebab mase tu banyak gila idea mencurah-curah nak tweet then, korg padam balik sebab takut org annoying dengan tweet korg? hahahahaha *ke aku sorg fikir macam tu*

sebenarnyakan aku, banyak gilaaaaaa aku nak tweet . terutama pasal si dia. wah, dah tanak guna nama sekarang. hihihi yaaa pasal amier. banyak gila aku nak beritahu dia, banyak gila aku nak cakap dengan dia tapi ............ aku takut. aku takut yg aku nie nampak desperate sangat. yaaa! memang aku tergila-gilakan amier pun. so what? haha pathetic gila. hm but that's life. orang akan mengata apa yg kau buat evendo benda baik. lagilah kalau benda jahat, sebolehnya satu dunia dia nak mencanang. kadang aku tak paham dengan sesetengah orang, kita tak pernah kacau dia tapi dia sibuk-sibuk kacau hidup kita. mesti ada yg tak puas hati. kan kan kan? pernah tak rasa semua nie ......................

kita memang takkan pernah puaskan hati semua orang. sebab tu kadang kita buat silap, kita tak perasan. mungkin org tu berdendam dengan kita. well, who knows right? senang kata, lantak lah apa yang orang nak cakap janji kita bahagia, ingat halal-haram, sebab yg bahagia KITA, yang berduka jugak KITA. so, biarkan apa orang nak cakap.

... penat dah membebel tapi kan, aku nak sangat tweet yg aku rindu gilaaa dekat amier! hahaha hampir semua banda aku nak tweet pasal dia! tapi aku takut. mungkin kalau aku tweet pun, amier tak baca. so useless kan? please lah beritahu aku macam korang handle benda nie? macam mana korang lupakan orang yg tersayang. ehhh cop! aku mungkin takkan lupakan dia, tapi aku pasti boleh hidup tanpa dia *tanam azam*... lagipun mungkin dia sekarang tengah bahagia dengan hidup dia, aku happy tengok diri dia sekarang. alhamdulilah, aku cuma nak yg terbaik untuk dia. tipulah kalau aku tak rasa pape, tapi ........... pendam mungkin lebih baik. hm

penat lah penat lah penat lah fikirkan benda yg sama, fikir orang yg sama, masalah yg sama. tension lagi-lagi sebelum tidur, pergh! memang takboleh tidur lah cter dia. mulalah pakai earfon, then bukak lagu slow after that tidur lah! hahaha tu cara aku nak tidur :3 k dah lah, penat nak type. cuma aku nak cakap aku rindu gila kat amier! haha babai xoxo


♥ Follow | Dashboard