Fake Smile
Setia menunggu ~
Wednesday 5 June 2013 | 08:59 | 0 comments
Assalamulaikum dan selamat malam guys! so cerita dia aku macam dah lama gilaa babas tak update blog kan? soo ada yg rindu aku tak? haha perasannn sehhhh. what ever lahhhhhhh guyssssssssss! hmm hmm aku ada cerita sedihh nih. sedih kee? pada aku sedih lahh . tak tahu lah korang mcm mana pulak.

Actually, aku dengan amier dah lebih seminggu kteowg tak contact. anggaran dalam 9 hari. mcm tu lahh? korang rasa lamaa tak? haaaaaaaaaaaa aku rasa mcm 9 tahun weehhh. yee aku paham dia busy tapi takkan lah takde masa nak text aku langsung. i mean cakap lah "awak sorry eh, saya busy" its okayy . tu pun dah cukup buat aku. aku bukan apaaa, aku tak nak dia lupakan aku. tu jeeeeeeeeeeeeeeeee. hm hm

mesti korang tertanyaa kan kenapa dia mcm busy sangat/ apaa entah dia buat? hahahaa okay okay . actually my amier syazwan is sangatlah busy dengam MTM. MTM is minggu tranformasi mahasiswa aka mcam minggu orientasi lah. cuma perkataan gempak sikit. haha amier jadi abang-abang skuad photo dan mencapap mukanyaa ke pelajar-pelajar baru. yeah, junior yang baru masuk tuh. risau? agak lahh jugak. nama pun lelaki kan, kalau jumpa yang cantik, mulalahhhhhhh mata berkelip-kelip. tapiiiiiiiiiiiiiiiii aku percayakan dia. aku percaya dia takkan menduakan aku ,. menduakan cinta kteowgg . cehhh ayatt guaa ~ bermadah malam-malam.

whatsoever lah kan. yang gua terasa sangat, kenapa amier tak text, tak call. hmm sedih siot. aku dah try text dia, call dia tapi dia tak angkat. mungkin busy sangat kot. text aku pun dia tak pernah nak reply just read je. sedih takk kalau korg kat tempat aku? aku pernah rasa mcm nak give up tapi entah lahh . aku sayangg doh dengan amier. susahhh lahh mcm nie . hm aku tetap tunggu dia sampai lah dia buang aku. that time, aku blah lahh . buat apaa nak kat orang yang dah tak sudi terima aku kan. takkan aku nak terhegeh-hegeh tapi aku sayangg dia dohhhh. dan aku takkan give up dengan dia. aku akan try buat yg terbaik utk dia!

korang pernah dengar kan? kalau kita sayang mcm mana kat orang tuh, kalau takde jodoh tak kemana jugak. kau bercinta bagai nak rak, tapi last-last kau kahwin dengan orang lain. aku tak cakap bercinta tu salah, yes i admit yg bercinta tu best! but somtimes, biasalah langit tak selalu cerah mesti kadang-kadang ada guruh, ada petir. mcm tu jugak dalam alam percintaan. yang penting, kau kene sabar. banyyakan bersabar kalau nak pertahankan hubungan tu. *cakap depan cermin*

Dah lah guys, aku tak tahu nak melalut apa lagi dah. tapi sekarang aku tak mengantuk lagi. apaa nak buat huh? haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lupa aku nak cakap. aku nak promote my keek : eyamier. folowww tauu! hahhaaa walaupun aku buat vid bodoh-bodoh jee . suka-suka jee . so foloww okayy! btw dah naik sem 3 dahh . hm excited? tak punnnnnnnnnnnnn . tak langsung okayy . aku rasa mcm nak sambung cuti lagi.


ookayy babai guys from aku dan amier. Bongok ahh! aku rinduu siot dengan dia nih. kalau korg jumpa dia, cakap dengan dia yg aku rinduu sangatt dengan dia. aku tunggu dia tauu :') 

♥ Follow | Dashboard