Fake Smile
Happy day with le utm's family o/
Sunday 16 June 2013 | 01:50 | 0 comments
Assalamualaikummmm guyss! so how doin? sehat takkkk? so mcm manaaaa hidup hari nie? okayy tak? sedih? happy? gemira? kecundang? kecewa? dontt worry guys, we still have HIM. dont ever think you're alone okay? life are too short to be unhappy. so just enjoy your life.

so, aku pun ada cara aku sendiri untuk happykan diri aku. salah satunya aku akan lepak dengan kawan-kawan aku. seriuslah, dyeowg nie dah mcm part of hidup aku. aku rasa kalau takde dyeowg, aku susah nak rasa happy lagi. well, biasalah nama pun baru lepas broken heart. lulzzzzz. okayy dah stop, dah jangan lupa parents pun penting jugak!

haaaaaa, aku nak ceritaa nie. semalam aku spent time dengan member-member aku lah. mulanya kteowg ingat nak pergi rumah mama, makan-makan. entah mcm mnaaa, boleh sampai alamanda, pastu pergi masjid putrajaya. kteowg solat asar kat sana. aku malas nak cerita lebih-lebih. tengok je lah gambar-gambar. mesti korang jealous punyeeeeeeeeeee! hahahhahaa


masa nie kteowg tengah tunggu train nak ke ukm. lamaaaaa gilaaaaaaaaaaaaaaaaaa ktm nie nak sampai sebab tu sempat berposing sekejap. haa tu kak long, ibu dengan umi :3


setelah sampai di ukm, kteowg pun tunggu mama amik! sempatlah makan goreng pisang dengan minum air tebu. lapar punye pasal. lagipun tak sempat nak breakfast kan. so apaa lagi, makanan lah goreng pisang utk alas perut.

\
okayyyyyyyy lepas makan kat rumah mama, dah kenyang . so kteowg mulakan perjalanan ke destinasi pertama iaitu alamandaaaa! konon-konon mcm mana beli buku, tapi takde jual pulak . pusing-pusing alamanda. jenjalan , masuk kedai keluar kedai. haa tu lah kerja kteowg.


haaaaaaaaaa lepas pergi alamanda, kteowg terus bergerak ke putrajaya. berhenti solat asar sekejap. masing-masing muka excited kan? hahahahhaaa dah lamaaa gilaa wehh tak jenjalan mcm nie. tu yang happpy gilosssssssssssssssssssssssssssss.


muka siapaaa paling suci? cehhh sempat lagi berposingg dalam masjid kan. hahhahahahaaha orang sekeliling tengok, alaaa buat apaa nak malu. yee dak? hahahhahaa


amik lah gambar sekejap. cehh asal kat gambar nie aku nampak tinggi je? hhiihihi mammaaaaa kita comel kannnnn? 


siapaaa paling comel? *angkat tangan* hahahhaa perasannnnyaaaaaaaaa. mase nie kteowg nak balik dahhhhh . 


hahahhahaaha sempatt lagiii . aku dah macam orang konvokenyen kan? cuma takde topi je. hahahahhaa

seriuslah, memang seronok gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dapat jenjalan dengan dyeowg. balik tuu masing-masing dah penat . and lupa nak cerita, mak syidah belanja kteowg makan sate! dah lah dapat jenjalan, makan free pulak tuu . so macam heaven gilaaaaaaaaaaaaaaa. hahahhahahahhahaa . next time nak jenjalan mcm nie lagiiiiii and ttak  tahuuu lah bilaa . sebab dah nak puasa kan? maybe lepas final ke. tengok lah mcm mana.

p/s : perasan tak kenapa aku dengan sue je pakai jubah tu? hahahahhahaha paham-paham je lah kan :p
♥ Follow | Dashboard