Fake Smile
Theme park with le family :3
Monday 8 April 2013 | 02:11 | 0 comments
Assalamualikum semua !!!!!!!!!!! dan selamat petang . so korang buat apa ? let me guess, mesti ada yang baru balik sekolah kan ? dan sibuk bertwitter bagai . haha tak pun wechat ! benda alah yg baru popular tu. hahahaha

hari isnin lepas aku pergi times square dengan family pe semua . korang jangan get confuse k ? bukan family aku tapi family kat utm . maksudnya kawan-kawan aku ! mama , ayah , kak long, abang long and baby ! and guess what? my hubby pun ekot jugak tau ! haha seronok gilaaaaaaaaaaaaaaa aku bila dia kata nak datang jugak ! sebab that time dia ada makan-makan dengan budak kelas dia. so cam aku ingat dia tak dapat folow sebab busy lah kan . tapi dia datangggggggggggggg !!!!!!!!!!! *jerit* okay terover xcited pulak aku. hahahaha

kteowg pergi main permainan kat theme park tu , act tu first time aku datang sana. utk pengetahuan korang , nak masuk je harga RM 38 . mula-mula cam agak mahal lah kan . tapi pada aku not bad lah . haha. mainlah korang sampai muntah kat sana! haha tapi memang pening gila lah kannn -________-


okay comel tak kita ? comel tak? haha k diammm . yg atas tu konon-konon mcm amier menganjing aku. brr dia tu memang gilaaaaaaaaaaaaa ! gambar yang bawah pulak ? hahhahaa amier nak tenung aku tapi seriusly , aku tak suka dia tenung aku ! melting weehh *ops kantoi*


mase nie acah-acah nak lawan siapa yang paling tinggi ! confirm lah amier yg tinggi ! hahahhaha. tu yg mcm amier berdiri tegak mcm tiang bendera tu :p . saje nak kenekan diaaa! hahahahhaha


bila pasangan suami isteri bergaduh! mcm nie lah jadinyaaa . hahahahaha takde lah . mse nie borak mcm biasa . cuma aku terover xcited dengar cerita dia . haha bengong -__-


gambar sweet mama dengan amier . konon nak buat aku jealous ? hahahaa come on lah . tak jealous langsung . cehh padahal, dalam hati meletop! :P


nie lah family aku . mama , ayah , bby , abang long denga buah hati pegarag jantungkuu :3 cehh ! hahhahaha
alaaa , kak long takde pulak? japp ! nieee lah gambar kak long . kat bawah nie :D


tadaaaaaaaaaaaaaaa! nie lah kak long. yg comel . comel kan dia? hahhaa jelous much :*

okay tak tahu nak type apa lgi dah . tapi serius ahh , best gilaaaaaaa masa nie ! spent time dengan family and amier before berpisah dengan dyeowg. sedihhhnyaaaaaaaaaaaaaaa . lagi lagi dengan amier . hm 2 bulan tak jumpa dia beb . tapi yg bestnyaaaa amier nak ekot aku balik! hihi nak ekot jumpa family aku ! tak sabarnyaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

p/s : nampak tak handbang aku pakai tu? cantik takkk ? hihi tu lah handbag yg ibu amier bagi kat aku :3 ole-ole dari china . parents amier just come back from china :)

♥ Follow | Dashboard