Fake Smile
Amier syazwan \o/
Wednesday 13 March 2013 | 22:16 | 0 comments
Assalamualaikum dan selamat petang utk semua . so macam mana cuti raya cina nie ? mesti ada yg sibuk bercuti dengan family, ada yang sibuk duk plan nak berdating dengan orang tersayang . biasalah , cuti panjang kan ? haha anddddddddddddd aku nak jugak ucap selamat menyambut tahun baru cina. Gong xi fa chai . betul ke eja? hahaha sorry lah . aku tak rety nak berbahasa cina nie . bi pun kelam kabut lagi nak belajar bahasa cina . hihi

entry kali nie nak tulis pasal orang tersayang . jiwa ragakuu. copp ! asal mcm jiwang sangat? hahaha. tukarla. untuk suami tercinta . cehhh kan macam sedap sikit. hope sangat dialah suami aku dan ayah kepada anak- anak aku nanti *ayat takboleh go* . Lantak lah kan ? hahaha pedulikan apa orang kata janji kita happy !!!! *dancing*

nak kenalkan korang dengan Amier Syazwan. Siapakah dia ? macam mana orangnnya ? nakal ke baik ? ...................................... krik krik . kalau nak tahu , teruskan membaca k .

fact about my husband, amier syazwan :


tak tahu nak tulis apa lagi pasal dia. hahahahahhaa tapi serius talk, hope amier syazwan nie yang terakhir dalam hidup aku. malas nak cari lain dahhhhh. doakan kebahagiaan kami. hope berkekalan sampai bila2 :D AMINNNNNNNNN ~ erra syahera sangat menyayangi amier syazwan :)
♥ Follow | Dashboard