Fake Smile
Tunggu kau sayangg :')
Sunday 20 January 2013 | 05:05 | 0 comments
Assalamualaikum semua dan selamat malam. Dah makan ? siapa yang belum tu sep sikitt !!!!!!! aku takde selera langsung nak makan . aku tak tahu mcm nak nak describe perasaan aku sekarang nie . pedih + hancur + luluh + marah + kecewa . semua jadi satu . worstt !!!!!!!!!!!!!!!!!



pernah korang rasa kehilangan seorang yang korg sayang? selalu spent time together . hari-hari jumpa . kalau satu hari tak jumpa rasa mcm tak lengkap . and now mesti tak dapat jumpa lagi dah . sebab dia dah ada hidup dia sendiri dan pastinya hidup aku perlu diteruskan .

tak semesntinya kita cintakan dia kita pasti akan miliki dia . kalau takde jodoh tak guna jugak. jangan terlalu mengharap pada benda yang tak pasti. nanti kau sendiri yang terluka . macam aku sekarang nie. aku kecewa , aku sedih  aku terluka dengan apa yang berlaku . amier syazwan, kenapa mesti kau buat aku mcm nie ? kepada mesti lepaskan aku pergi keputusan yg kau nak buat. kenapa takde cara lain lagi ke nak slamatkan hubungan kita nie ?

kau kata kau tak cukup baik untuk aku . kau jahat . kau tak layak . tapi kenapa kau tanak berubah, berusaha ke arah tu . kenapa mesti pilih "lepaskan". kau tak tahu betapa kecewanya aku . kau tak tahu betapa sayangnya aku kat kau . aku terima kau . aku terima perangai baik buruk kau . aku terima semua . aku tetap sabar . sepatutnya aku yg lepaskan kau . tpi ? sebaliknyaa pulak . aku sendiri tak paham . kenapa cepat sangat kau give up pasal aku ? kenapa amier . kenapaaa . kenapa bila aku dah setia dengan someone , macam nie aku dapat . kenapa bila baru rasa nak bahagia, kau rampas segala kebahagiaan aku . kenapa mesti kau buat aku mcm nie ? aku penat . penat sangat.

penat sebab masih berharap kan kau . penat sebab tnguu kau rindukan aku . penat mier . cuba kau duduk kat tempat aku? yang selalu mengalah nie . yang sentiasa jadi noob semata-mata nak tawan hati kau , yang sentiasa pujuk kau evendo kau yang salah , yang sentiasa beralah . kenapa mesti aku sorg ? manaaaaa kau . manaaaaa kau ? kau tak sayang aku ke ? mana pergi amier yang selalu buat aku ketawa . selalu hiburkan aku time aku sedih . yang dah janji takkan tinggalkan aku? takkan lepaskan  aku. tapi tu semua tinggal perkataan . tinggal kenangan.

tapi jujur aku cakap , aku still mengharap dekat kau . aku sayangg kau bongok ! why cant you see that !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku tanak org lain dah . aku nak kau sorang jeeee . no matter what, aku tetap akan tnguu kau .






♥ Follow | Dashboard