Fake Smile
Tips :D
Wednesday 16 January 2013 | 09:59 | 0 comments
Assalamualaikum dann selamat malam semuaaaaaaaa . jangan tdow duluuu . meh baca entry aku kali nie. alaaa, kejap jee . tak sampai 5 minit pun okay ? *muka excited*

kali nie aku nak cerita pasal korang yang tengah bersedih hati dengan pasangan korang . bukan nak cakap aku nie doktor cinta lah , tapi melalui pengalaman , kawan-kawan dan persekitaran aku sendiri. Pada aku , jangan cepat sangat mengalah dengan pasangan korang. bagi masa  , tnggu . keep waitingg ........................................ tapi kalau agak-agak tak tahan tu , buat solat istiharah, insyAllah, segala apa yang berlaku pasti ada penyelesaianya.


Nak bagi nasihat dekat kaum lelaki, kaum adam yang sangat terkenal dengan ego !!!!!!! brrrrr , sampai bilaa korang nak fikir ego? tanpa fikir perasaan perempuan. haishh , korang nie elak makan tar jalan lah *marah*. kadang apa korang buat tu, fikir kan orang lain jugak. jangan terlampau pentingkan diri sendiri. kadang pasangan korang dah buat macam-macam untuk pikat hati korang , tapi kenapa korang jadi macam batu? macam takde perasaan je . kesian pasangan korang tuuuu :(
*bisik* tapi tak semua lah . mejoriti jeeeeeeeeeeeeeeeee . tapi ada jugak perempuan yang ego . hishh , macam-macam lah korang nie.

aku nak share sikit pasal aku dengan si amier nie. serius talk, aku hampir nak give up dengan dia !!!! sampai lah satu hari tuu , kteowg boleh rapat balik. then aku luahkan semua yang aku rasa . alhamdulilah , everything be fine . kadang masalah korang nie tanak solve the problem. korang lebih suka pendam . act tak bagus . korang kene berani luahkan apa yang korang rasa, jangan nak lari dari masalah . takut benda tuh jadi makin besar. korang kene saling bertolak ansur lah. jangan yang sorang beria , lagi sorang mcm haprak . aku baling guna batu bata baru tauuu .


pilih lah mana yang korang rasa terbaik untuk hubungan korang. sama ada korang blahh ataupun teruskan menunggu . Pendapat aku lah , korang blah bila pasangan korang dah jumpa orang lain, baik blahh je. dyeowg tu bongok sebab tak nampak yg kau betul-betul sayang dia. then baru nak menyesal . #typicalTeenager. And kalau pasangan korang masih dalam keadaan ragu2, pikattttttttttttt hati dia weehh !111 jangan give up . sekali dia buat bodoh , buat banyak kali . buat sampai dia memang perlukan korg dalam hidup dia !!!!!!!!!!!!!!!! insyaAllah , setiap usaha korang buat pasti akan membuahkan hasil . Amin :)


P/S : siapa nampak laki aku kemana? buat apa? aku rinduuu dia nieee . hishh , baru jee lepas tengok movie sama-sama . tapi dah rinduu . acanoo nih -___- miss my amier syazwan :(







♥ Follow | Dashboard