Fake Smile
Aku dan kau :)
Tuesday 22 January 2013 | 08:27 | 0 comments
Assalamualaikum dan good night everybody . k sorry campur bahasa rojak sikit. it sokay lah , korang paham kan ? haha konon  macam nak tukar mood lah nie . aku baru balik dari meeting usr . USR? tuu mcm program yang dijalankan oleh UTM untuk buat aktiviti kat tempat lain. kali nie kteowg akan ke rempau .akan jadi fc untuk bebudak sekolah kat sana. sound goods right? yeahh !!! aku tak sabar nak pergi nie . nak timba pengalaman baru . andddddddddddddddddddddddd amier pun pergi sekali :3

k dahhhh , alhamdulilah sekarang dengan amier dah jadi bestfriend balik , jadi musuh balik , selalu gaduh mcm rimau dengan tikus . diaaa tikus, aku rimauu lah . hahaha ehh ? tapi dia selalu buli aku . kurang asammm gilaa mamat nie . kalau boleh tiap seluar aku dia nak kotorkan . siottt kan ? haha tuuhhh lahh dia . memang tak puas hati kalau aku comel lebih sikit dari dia walau hakikatnya dia memang comel pun . eeeeeeeeeeeei ? aku puji dia kee . tolong lahh :p

tadi buka puasa dengan amier n mama dekat pizza hut . hehe jangan jealous lahh. first time puasa sama-sama dengan amier tauu . tu yang rasa mcm excited gilaaa . cehhh -___- . ............. nak cerita apa lagi? hmmmmm apapun aku harap hubungan aku dengan amier nie lama lahh . aminnnnnnn :) ehhh copp !! guees what? act aku dengan amier tak declare couple pun . haha tapi entah lah . yang penting aku takboleh hidup tanpa dia . serius talk, aku kalau tak jumpa dia mcm tak lengkap dohhh ? korang pernah rasa tak apa yang aku rasa . what thats mean? hihi fikir sendiri  lah.

esok aku nak balik rumah . cuti kan? so nak spent time dengan family. andddddddd mesti berpisah sekejap dengan amier. and dia kata nak ekot aku balik rumah sebab takut aku nakal2 dengan orang lain . haha sumpah, dia comel gilaaaaa . tapi aku cter abah garang, terus tanak ekot . hahahahahahaa nanti eh sayang , aku akan jumpakan kau dengan mak and abah bila tiba masanya nanti . okay? tapi mcm tak adil lah pulak kan , aku dah jumpa family dia , aku dah kenal rapat dengan umi (nenek amier) . tapi amier still tak jumpa family aku lagi . takpe takpe , masa panjang lagi. lagipun family aku jauh kan .


gambar nie masa sebelum birthday dia. cantik kan? this is tasik titiwangsa :)


aku tak tahu kenapa, tapi aku suka gilaaa gambar nie . haha masa birtday amier . rinduuu gilaaa masa nie . there are no words that can describe my feel that time "best day ever".

p/s : “I could watch you for a lifetime. You’re my favorite movie; a thousand endings. You mean everything to me. I never know what’s coming; forever fascinated. Hope you don’t stop running to me, ‘cause I’ll always be waiting. You gotta believe in the voltage that lives inside us. So lets buckle up and break our walls down. You gotta believe there’s something more…”

♥ Follow | Dashboard