Fake Smile
My GILA
Sunday 30 December 2012 | 22:36 | 0 comments
Assalamualaikum semua . dan selamat tengahari . dah makan belum ? yang belum , jangan makan dulu . Baca dulu sampai habis entry aku kali  nie eh. hahahaha. Okay , apa nak cerita ek? apa ekk . ................................................ tetiba mcm takde idea pulak. haha lol. cuba baca tajuk entry aku . MY GILA!!!!!!!!!!!!!!


Aku tak ingat mcm mana aku boleh kenal dia tapi the worst way maybe ? act dia nie crush suraya aka kak long aku . tapi mcm mana entah aku boleh rapat dengan dia . mase tu gaduh besar jugak dengan sue . for the first time aku gaduh dengan sue. gilaa tak takut . hahhaa, face to face. beritahu sue the whole story. sayangkan hubungan aku dengan sue . tapi kannn ? aku nie jahat ehh . hhahahaa . jahat gilaaaaaaaaaaaa kot -.-/ 

Banyak gilaaaaaaaaaaaaaa kenangan aku dengan si gila nie . ehh , banyak lah . Kteowg selalu lepak dekat tepi padang . ngee , boleh dkatakan hari-hari kot . Jappppppppppppppp ! nak cerita first time aku nampak dia ? krik krikkkk.................... mase tuh , dia suruh aku teman dia . aku pun pelik. seriusly , berdebar wehh ! first time jumpa . rupanyaa dia suruh aku teman dia gunting rambut . hahahhahhaha ingatkan apa je xD
First time meet banyak jugak aku borak dengan dia. Aku ingat dia nie mcm pemalu tapi rupanya ? ketawa tak ingat dunia . bongok amier. since that day , kteowg rapat........................ :)

aku ingat lagi die belikan durian untuk aku ? wehhh , gilaaaaaaaaaa ah . hahahhaha makan durian sama-sama dengan dia kat tepi padang . tak tahu pulak dia pun suka makan durian jugak ? sebok jee nak ekot-ekot aku . haha . andddddddddddd apa lagi ek? banyak lah. banyak sangattttttttttttt . malas pulak nak share ngan korg . kiki................................................................... xoxo



annoying , gila , sengal . bongok  <---- its that you.

♥ Follow | Dashboard