Fake Smile
MERAJUK
Monday 31 December 2012 | 06:57 | 0 comments
Salam guysssssssssssss ! senyum selalu k . aku sayang korang , sayang sangat lah *hug*. well , tak selamnya indah je dalam hubungan kan ? mesti ada gaduh gaduh jugak . macam tu jugak lah aku dengan amier . even kteowg kawan je , tapi mesti lah ada merajuk merajuk juugak . nak rasa dipujuk . hahahhaa gegedik pulak aku nie .

guys , aku nak cerita nihhhh . ada satu masa tuuuuuuuu . aku ajak amier keluar . tapi dia kata malas ! ulang suara MALAS. sakit hati wooo . bukan bukan . rasa patah seribuuuuuuuuuuuuuuuuu . then malam tu aku nekad nak keluar sensorang. aku harap amier datang wangsa walk , cari aku . hahahahaha tapi angan-angan je lah . and mase tu amier marah gilaaa dengan aku . yess ! marah gilaaa weh . sampai apa yg aku cakap semua dia tak layan . mase tu aku rasa mcm bongok sangat . yes !!!!!!!!!!! then aku tnggu dia kat tepi padang . serius , nie first time gaduh dengan dia . aku pun jadi mcm tak betul . 

tunggu punyeeeeeee tunguuuuuuuuuuuuuuuu . hancur luluh hatikuuu ~ *nyanyi sekejap*. k sambung . amier tanak turun . penat wehh aku tnggu . mcm tunggul kat bawah tu . haishh amier nie mamang tau . memang betul2 menguji aku . tapi takpelah , memang semuanya salah aku kan . aku tahu dia risau gilaa sebba aku kuar sensorang tu . then pukul 1 aku naik atas . mungki esok dia dah maafkan aku kot . 


and esok pagi aku terus memujuk dan memujukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk . dan sampai petang tu , tetiba dia reply text aku . ajak keluar . *dancing*> aku menjerit mcm orang gilaaaaaaaaaaaa kot . sape yg tak happy kalau org yg dia ternanti-nanti tetiba ajak keluar . happyy gilaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!! 
and malam tuu , aku kuar dengan dia . tengok cerita hobbit . tapi........................................... amier tak layan aku . dia buat aku mcm tiang tunggul kayu yg rapuuh . tunggu msa untuk dimakan anai-anai.. memang aku cakap sensorang masa tu . amier jahat gilaaaaaaaaaaaaaa . tapi part yg paling best dia cubit bahu aku pastu marah aku keluar sensorg . hihihihi nampak tak yg dia caring gilaaaaaaaa ? cuma tanak tnjuk je . hihiihhhhiihii

part 1 dah abes . kita pergi part 2 . bukan gaduh tapi cuma macam sesi merajuk2 lah.
malam tu keluar sama-sama , ingat nak spent time sama-sama sebelum berpisah for a week . tapi berlakunya tragedi yg tidak diingini berlakuuu . jeng jeng jengggggggggggggggg ~

nak cter ke? tak kot . singkat cter , aku buat dia marah gilaaaaaaaaaa . gila punye marah . marah sangat lahh . semua berpunca daripada rokok. awek pertama amier . kekasih pertama amier . jealous gilaaa dengan rokok . but ? hahahahhaaa aku kalahkan kau rokok. just wait and see :D . seriusly , bukan senang nak pujuk dia nie . susah gilaaaaaaaa . apa aku text , bukan nak reply . aku call bukan nak angkat . and tetiba pkul 12 lebih kot . aku tak sure , dia call aku . then dia tanya "kau okay tak? ". dia call semata-mata nak tanya pasal benda tu . mungkin dia nampak aku meroyan kat twitter kot., hahahhaa . risau jugak ek dia nie ? mase tu . tak payah cakap lah . happyyyyyyyyyyyyyyyyyy gilaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!! takboleh nak gambar dengan kata-kata . hihi

and baru baik then tetiba gaduh lagi . kira macam besar jugak sebab dia kata dia tkkan contact aku lagi . sumpah , mase tu sedih gilaaaaaaaaaa . sebab apa ek? malas nak cakap . panjang sangat cter dia . hahahaa . then aku tak give up pujuk dia terus memujuk diaaaaaaaaaaaaaa . siap buat video bagai . act video tu aku nak bagi masa bithday dia . tapi disebabkan sofware tak boleh detect apa benda ntah . menyirap jugak lah . so video tu mcm terbengkalai . hahahhaa . then aku bagi dia voice note . mase tu aku rindu gilaa dekat dia .
after that , baru okay . malam tu skype sama-sama :D

xoxo - eya -


♥ Follow | Dashboard