Fake Smile
BYE 2012. HAI 2013
Monday 31 December 2012 | 08:06 | 0 comments
assalamualaikum semua dan selamat malam . takkan dah tdow kot ? ke sambut new year? haha . siapa yg sambut tu , take care . kat luar sana macam-macam ada . just jaga diri okey ?
entry kali nie aku nak ucapkan selamat menyambut tahun baru babe !!!!!!!!!!!!!! utk folowers aku yg comel comel , yg semakin handsome . wuuuuuu , dah kembang leetuww .

Banyak gilaaaaa yg trejadi sepanjang tahun 2012 . Best kot !!!!!!!!!!!11 yelah , tahun nie aku masuk UTM. tahun nie aku kenal dengan kawan-kawan baru. kenal dengan family baru . kenal dengan musuh baru. ehh? hahahaa . kenal dengan si gila aku nie . amier syazwan . wait , sumpah aku sayang family utm akuu !!!!!! mama , umi , ibu , kak long , bby, mami , ayah , abah , abi , uncle , abang long ,  daddy ! and semua lahhh . ramai jugak lahhh member2 kelas . didie , abe , zul , acap , and semua budak kelas member akuuu . and tak lupa jugak member amier , muqri , majdan , ariep , bob, kamil . and lagi sorg tuu aku tak ingat nama dia . hahahahaa


kawan !!!!!!!!!!! selamanyaa kita tetap kawann :D

and my wishes for 2013 :
lagi apa ? entah aku tak terfikir . yg pentinggggggggggggggggggggggggggg aku nak jadi BUDAK YG BAIK. hihi . nak jadi penting untuk seseorang . nak jadi someone yg berjaya didunia dan diakhirat. amin :)

p/s : akuu rinduuu sangat dengan amier . bongok , rinduuuuuuuu kau. 


aku nak snap gambar , tetiba dia sambar hidung aku . knon nak pecahkan jerawat aku . haha tak dapat lah bro :p





♥ Follow | Dashboard