Fake Smile
zaty nak pindah dari UTM :'(
Wednesday 31 October 2012 | 22:50 | 0 comments
Assalamaulaikum semua. dah makan belum ? sekarang waktu 1.27 pm. so korang kene makan okay ? jangan sampai masuk angin nanti . hmmm , sekarang tengah cuti sem selama sebulan . kalau kat bilik mcm nie , mesti tengah kua makan dengan mama syidah , ibu dila , umi zila , mami zaty , kak long sue , bby kacik . sumpah ! aku rinduu dyeowg . hmmmmmm mmmmm


Tadi aku bangun tdow aku dapat satu text dari mami zaty dia mnx maaf pe semua . k aku dah pelik , apesal tetiba dia text cakap mcm tu kan ? so aku pun bbm kak long . dia kata zaty nak pindah !!!!!!! *terdiam * aku tak tahu nak cakap apa , aku rasa mcm "seriusly" ......... tak percay apun ada . kenapa ? kenapaaa ?

sedih doeeee zaty nak bla . geng kteowg ada 7 , dan sekarang kurang satu . ape seyhh ! sedihh sangat . dan sekarang pun aku rasa nak nangis . teringat kembali saat-saat kteowg bersama .perghhh :'(

paling best masa birthday zaty . kak long buat air busuk gilaaa nak mampus . tanah merah + meegi dalam tong sampah + pisang + budu lagi apa ntah . aku dah lupa , yang penting busuk gilaaa--' . then mama baling air tu kat diaa . eeeiiii kteowg terus lari . hahahahahaaha . aku tengok dah macam hantuuuuu ! kteowg lari satu blok , dah mcm tawaf sebab zaty kejar ! hahahahaa miss that moment so much damn ! then suap kek kat mami , makan kfc ramai-ramai . hmmm tsk tsk .

nie lah mami . cantikk kann ? yaaa she beautiful + comel + cun + mcm2 lagi lah
.
dear mami , kteowg mesti akan rindu kau , yaaaa. rindu sangat . rindu nak lepak sama-sama , rinduu nak tengok movie sama-sama . rinduuuuuuuuuuuuuuuu lah semuanyaaaa . kau kat sana nanti jangan nakal-nakal . umi , mama , ibu tak jaga kau . tak dapat nasihat kau mcm selalu . ingat tauu ? jaga diri kau baik-baik . buangg sikap suka shopingg tuu , hisshhh boros betul. lagi satu , kau jangan selalu tak tdow , tak elok utk kesihatan . nanti cepat tuaa . lolzzz . hm , kau jangan selalu skip makan tauuuuu . nanti sakit . 
wehhh , jangan lah pergi :'( . from adek eya .



♥ Follow | Dashboard