Fake Smile
Ciri-ciri Mr Right aku.
Saturday 29 September 2012 | 23:58 | 0 comments
Assalamualikum guys and my beloved folowers . Ehh , aku ada folower ke ? hehee perasan sendiri . * tutup muka . Dahhhh  . abaikan . meleret sekejap aku nie . Hm , best tak tajuk entry aku kali nie . Best kan ? pasal post aku yang sebelum , aku kata nak sambung cerita pasal crush kann ? haha , aku fikir balik . nak secret lahh . malas cter dengan korang . hehe :D

Semua orang mesti nak yang terbaik dalam hidup dia kan . sama lah macam aku . aku nak jugak orang yang boleh bahagiakan aku dunia dan akhirat . InyaALLAH . Aku nie tak lah memilih sangat sebab aku pun bukan sempurna mana , tapi aku cari orang yang boleh lengkapkan hidup aku . Hee * omeyy je ayat aku . tahu dahh :'D . Tapi kalau aku tak dapat mcm nie , pun tak pelah . Sebab Allah dah rancangkan yang terbaik untuk aku dan aku perlu bersyukur .

ciri-ciri lelaki idaman aku :















♥ Follow | Dashboard