Fake Smile
40 facts about eya
Friday, 11 May 2012 | 08:46 | 0 comments
Asalamualikum guys . K today , eya nak beritahu tentangg rahsia diri eya . wauu ? rahsia bagai . hahaa , nak tahu takk ? okayy jumm kita baca sampai habis ;)
  1. seorang yang peramah .
  2. suka sangat ketawa . suka ketawa kuat jugak !
  3. mudah bergaul dengan orang.
  4. agak pemalu semasa first date.
  5. kuat bebel tapi tak suka kene bebel.
  6. mudah marah dan cepat cool balik . means marah sekejap je lah.
  7. tak pandai menangis tapi hati mudah tersentuh.
  8. gilaaa shopingg ! fanatic dengan kasut . 
  9. suka fesyen terkini tapi tak pandai dressup. ( average look )
  10. sangat-sangat memilih kalau nak beli sesuatu.
  11. mudah rasa simpati/ kesian.
  12. baik hati ( agaknyaa lahh )
  13. perangai gila-gila . susah sangat nak serius.
  14. tak tahu nak memulakan perbualan . Agak pemaluu.
  15. suka bercakap . ( talkertive)
  16. mudah sukakan orang tapi susah untuk cintakan orang.
  17. pemalas.
  18. tak suka / tak pandai memasak.
  19. suka tengok cerita korea.
  20. tak sampai hati nak tolak permintaan orang.
  21. mudah percayakan orang.
  22. suka buat mimik muka.
  23. agak manja bila bersama dengan pakwe.
  24. kadang-kadang gedik.
  25. suka mengumpat bila jumpa bestie . haha
  26. tak suka lelaki yang berbau busuk.
  27. tak suka naik moto dengan lelaki.
  28. suka duit . org gila je tak suka duit.
  29. kadang-kadang sweet.
  30. tak cantik , tak comel tapi ayuu ( haha)
  31. tak suka berkawan dengan kawan yang banyak talam.
  32. suka enjoyy dan habiskan duit.
  33. pantang nampak benda cantik , semua nak beli . ( padahal tak berduit )
  34. tak pandai jaga hati orang.
  35. suka dengar lagu sebelum tidur.
  36. takbole tidur tanpa bobi ( bear kesayangan )
  37. suka dengar lagu time berak. 
  38. sukaaaa dipujii . haha
  39. tak suka ditenung .
  40. tak pandai memujuk.
okayy , dah habis dah . penat tak baca ? hahaaa . semua tu fakta tauu . tade lahh auta-auta nie . haha  , k penat dah . bye guys . lebiu from eya :*
♥ Follow | Dashboard