Fake Smile
harimau muda :3
Monday 21 November 2011 | 08:07 | 1 comments
asalamualaikum semua . salam 1 malaysia . sekarang pukul 11.56 malam . aku belum tidur . semangat tgok pasukan malaysia . caya lha ! terbaek bro :)) . MAJULAH SUKAN UNTUK SEMUA .


khairul fahmi che mat :DD . aku respect kau lha bro . emg terbaik kau tadi . walaupun pada mulanya kau mcm gamba sikit . tapi kau cover balik mase penalti . uhh ! congrates bro .


yang pakai baju putih tuh ; NAZMI FAEZ MANSOR . sebaya dengan aku . comel kan ? haha . ta sangka kan . kau  ta amek SPM , kau men bola then kau buktikan kau bole buad . 
# gaya aku tulis , mcm aku kenal dia je . haha


kesian dekat pkwe aku yang sorang neyh . injured ea ? ta dapat bersama sma berjuang tady . its okay , bcoz malaysian dah menang !
lupa plak ? nama dia IZZAQ ;DD


kapten pasuka kitaa : BADRUL BAKHTIAR .
aku suka gila bola kau yg last tadi . maty maty ingat ta masuk .
emg rezeki malaysia kann . alhamdulilah sangat :)


neyh lha team febret akuu <3 . HAHA .
thanks guys dah harumkan nama negara :)
 malaysia kalahkan indonesia dengan 5-4 .
korang emg the best !
MALAYSIA BOLEH !



♥ Follow | Dashboard